KARTA GWARANCYJNA
- Gwarancja udzielana jest na czas określony 24 m-cy, liczony od daty sprzedaży wyrobu, udokumentowanego fakturą bądź paragonem.
- Gwarancja pełna oznacza pełną 100% odpowiedzialność producenta za widoczne podczas użytkowania wady produkcyjne. Jednocześnie informujemy, że zmiana twardości podczas użytkowania poduszki oraz żółknięcie pianki pod wpływem promieni UV jest zjawiskiem naturalnym starzenia się produktu i nie stanowi podstawy do reklamacji.
- Warunkiem skutecznego złożenia reklamacji jest okazanie przez Kupującego dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury wraz z protokołem reklamacyjnym i danymi Klienta do kontaktu (imię, nazwisko, nr telefonu). Producent zastrzega, iż bez przekazania w/w dokumentów, reklamacja nie będzie rozpatrywana i uznana zostanie, jako bezzasadna.
- Produkt wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu powinien być dostarczony do siedziby firmy: Fampur Adam Przekurat; ul. Theodora Wulffa 16; 85-862 Bydgoszcz. Koszt przesyłki ponosi Klient zgłaszający reklamację.
- Producent informuje, że z przyczyn higienicznych do reklamacji przyjmuje tylko wyroby czyste i odpowiednio zabezpieczone. W przypadku dostarczenia wyrobu silne zabrudzonego lub zaplamionego producent odrzuci reklamację, uznając ją za niezasadną.
- Gwarancja producenta nie obejmuje: uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego oraz nieostrożnego transportu lub użytkowania; uszkodzenia powstałe na skutek nieostrożnej obsługi lub niewłaściwej konserwacji i przechowywania; naturalnego zużycia produktu (zmiana twardości, żółty kolor pianki dzięki promieniom UV); zapachu w początkowym okresie użytkowania; tolerancji wymiarów produktu +/- 1 cm.
- Producent nie przyjmuje i nie rozpatruje reklamacji dotyczących komfortu użytkowania poduszki przez klienta.
ZWROT – sklep@ipoduszki.pl
- Zabezpiecz dobrze przesyłkę i odeślij ją na adres:
Fampur Adam Przekurat
Ul. Theodora Wulffa 16
85-862 Bydgoszcz
- Dołącz do przesyłki pismo odstąpienia od umowy wraz z numerem konta bankowego.
- W tytule wiadomości wpisz ZWROT i podaj swój Numer zamówienia lub imię i nazwisko. Dołącz dowód zakupu.
- Przesyłkę odsyłasz na własny koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
REKLAMACJA – sklep@ipoduszki.pl
- Nie odsyłaj od razu produktu.
- Prześlij zdjęcia na w/w adres mailowy wraz z protokołem reklamacyjnym.
- W tytule wiadomości wpisz REKLAMACJA i podaj swój NICK lub numer zamówienia.
- Koniecznie dołącz nr telefonu, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
POZOSTAŁE – sklep@ipoduszki.pl
Drogi Kliencie!!!
Jeśli jesteś zadowolony z zakupionego produktu proszę dodaj opinię…..
Przed wystawieniem negatywnej opinii, proszę napisz do nas lub zadzwoń a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem. e-mail: sklep@ipoduszki.pl; tel. +48 504 601 611